lørdag den 25. august 2012

Saa er det endnu engang Vancouver

I morges tog jeg bus 250 til Lighthouse Park taet ved Horseshoe Bay. Man goer klogt i ikke at staa op i de busser, det gaar staerkt og med pludeselige aendringer. Parken ligner de andre parker, bortset fra at den ligger ud til kysten.
Paa tilbageturen stod jeg af ved Stanley Park igen, den kan godt fortjene et ekstra visit. Jeg moedte en fyr fra Island, som jeg fik en god snak med. Maaske kan en tur til Island og Faeroeerne komme paa tale.
Taet ved hvor jeg bor, ligger 2 hoejhuse ved siden af hinanden. Naar man sammenligner, kan man se at det ene er etager stablet oven paa hinden, medens det andet er tydeligt designet til at se godt ud uden at vaere bastant.
Let og luftigt
Tungt og grimt


















Kaempe liner til kaj
Lidt natur skal der med. Ceder trae


Ingen kommentarer:

Send en kommentar