onsdag den 15. august 2012

Calgary som by

Hold jer fra hotel The Pointe Inn, det er uvenlige mennesker og snusket. Morgenmaden bestod af ubestemmeligt corn flakes og kaffe med muffin.
Jeg var paa museumsbesoeg hvoraf Glenbow var ekselent. Specielt afdelingen med krystaller og forsteninger var et besog vaerd. Desvaerre maatte jeg ikke fotografere, der var ellers masser at kigge paa.
Det var ogsaa en oplevelse at komme op i Calgary Tower. Da jeg komme helt op startede en thunder storm, som fik taarnet til at svinge saa det var svaert at staa fast.
De har det med heste her i cowboy land, jernheste. Jeg koerte forbi et godstog som, jeg lyver ikke vra omkring 1 km lang. Det skal siges at den koerte meget langsomt.
Jeg fik en kollega med egen computer til at overfore mine billeder fra SD til USB, og saa kunne jeg overfore billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar