torsdag den 16. august 2012

Banff en lille by der laegger navn til en nationalpark

Jeg bor paa et HI-Hostel med 5 andre gaester. Det var en lidt pinlig nat fordi jeg ikke havde faaet slukket min telefon, saa da min tandlaege ville kontakte mig kl 8 DK-tid, ringede telefonenkl 12 midnat, hvor alle sov (indtil da!!).
I dag var jeg paa to trails. Et hvor jeg toppede Stoney Squaw. Jeg gik lidt tidligt saa jeg var alene paa ruten, hvilket ikek kan anbefales, det betoed at jeg tog en tyk stok, saa jeg kunne larme ved at slaa paa traeer og sten, det skulle faa bjoernene til at forsvinde foer man dukker op.

Om eftermiddagen gik jeg toptur. Det var en fin prepareret sti, men meget kuperet. Paa nedturen saa jeg en mindre sti som jeg regnede med var lavet af lokalkendte folk. Det var den ikke, den endte blindt paa en stejl skraent. Jeg valgte saa at kravle ca. 60 meter op af en stejl klippevaeg fyldt med loese smaasten. Jeg var lidt urolig for om jeg kunne klare det, men det gik i fin stil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar